prechod sendmail -> qmail

m.medvecky na sh.cvut.cz m.medvecky na sh.cvut.cz
Čtvrtek Leden 17 21:55:59 CET 2002

Zdravim,

>        rad bych se dotazal jake nastrahy na me mohou cekat ,kdyz se pokusim prejit z sendmailu na qmail
> pouzivam RH 7.1 jadro 2.4.10. Zajima me hlavne jak qmail bude obhospodarovat virtualni domeny.
> Vetsina emailu je tvorena pomoci  virtusertable v sendmailu.
> Dekuji za jakoukoli odpoved :)

v qmailovskom FAQ je presny popis ako prejst na qmail, tzv. FOR DUMMIES :-)

Virtualne domeny v qmaili su uplna lahodka. Konfiguracia prebieha maximalne v pohode.
Je pravdou, ze qmail ma svojsky sposob ukladania konfiguracie, ale ja som si nan zvykol
a som uplne satisfakovan.

Existuje dokonca vyborny nastroj na konfigurovanie virtualnych domen (vpopmail)
a dokonca na manazovanie qmailu cez www (qmailadmin).
Pozrite na www.inter7.com.

V pripade, ze budete mat problemy, mam v tomto dost skusenosti tak mozem poradit.

michal medvecky