Jak vyřešit, když Z KDE 2.0 nemůžete přelézat do textových terminálů ???

SuSE.Linux na seznam.cz SuSE.Linux na seznam.cz
Pátek Leden 18 00:23:03 CET 2002

Někdy po čerstvé instalaci se mi stalo, že pokud jsem nainstaloval SuSE 7.1 bez X11 (jako že jsem to nekofiguroval při instalaci, protože to nastavování z YASTu2 hrozně blbne - vůbec nenabízí to co SAX nebo SAX2 a motá to frekvence) po přihlášení na konzoli a "startx" jsem se prostě nemohl přepnout do textové konzole (CTRL+ALT+číslo [ani ALT+číslo ani CTRL+číslo]) <<< nic nefungovalo. Když jsem vylezl z KDE 2.0 už to fachala. Čím to je, jak to vyřešit ???

SuSE.Linux na Seznam.cz