Re: Proč SuSE má menší databázi moniturů než oby

Jiri Chaloupka dev na b2bexpander.com
Pátek Leden 18 09:44:47 CET 2002

No rekl bych, ze nazor je subjektivni ...
doma mam zatim jeste belineu 103010, kterou suse umi v pohode, ale rh ji
nezna.V jedne kancelari jsem mel chvili mitsubichi (no snad jsem se neprepsal)
diamond <<neco>>, suse bez problemu. V tehle kancelari mam pred sebou
takovou sunku, compaq v70, suse take v pohode ...

Chaloupka

--
Jiri Chaloupka
B2BExpander.com