RE: Je volně přístupné nastavení SuSE jádra ?

Josef Vogeltanz JoVogeltanz na dop.skoda.cz
Pátek Leden 18 08:58:14 CET 2002

> Je někde volně přístupné nebo jde zjistit nastavení oficiálních SuSE jader
> ???
>
> Zkoušel jsem si kompilovat vlastní nové jádro a rád bych viděl co jsem
> zatrhl a nezatrhl oproti SuSE. (jádro mi funguje, ale chtělo by doladit -
> ofic. SuSE je zatím lepší; čímpak to asi bude ;-) )

A coz vzit tedy originalni soubor config od SuSE, zpusobem ktery vam radi p.
Janik a porovnat jej s tim svym, ktery se vam vygeneroval po te co jste
dokoncil konfiguracni volby? Vzdyt linux ma dost nastroju na porovnavani
obsahu dvou textovych souboru.

A jeste poznamka: Pouzitim vlastniho kernelu ztracite narok na 90-ti denni
instalacni podporu od SuSE. Ale pokud o ni nestojite (ovsem mate ji
zaplacenou) nebo vam jiz vyprsela lhuta, je to fuk.

S pozdravem

Josef Vogeltanz
Skoda Dopravni technika s.r.o
Tylova 57, 316 00 Plzen
tel.:+420-019-7736533;  mob.:+420604118307
mailto:jovogeltanz na dop.skoda.cz