Re: Problémy s konfigurací SuSE 7.1

Miroslav BENES mbenes na tenez.cz
Pátek Leden 18 09:58:51 CET 2002

> Ne to jsem nemyslel. Představte si, že pomocí VMware vytvoříte virtuální
> disk (např. 4GB). Do něho pak nainstalujete např. Win2000. No a jak teď
> sdílet data (asi přes Sambu, ale co a jak nastavit) mezi SuSE 7.1 a Win2000
> na virtuálním disku VMware (V Linuxu je to jeden BIG soubor v adresáři
> "/nejaka_cesta/vmware"). Na tohle jsem dodneška nepřišel :-((

Ja to pouzivam s VMWare 2.x v opacnem smeru - pomoci samby muze VMWare
pristupvat na FAT partisnu na /dev/hdaX, aniz bych musel povolit raw pristup k celemu
disku }k cemuz nemam duveru a nedokazu si predstavit sdileni pri spusteni dvou
Woken soucasne). Tady se sdileni sambou opravdu sikne.

>     Potřebuji k tomu NAT ?
Ne.

>     Potřebuji k tomu hosty-only network ?
Ano.

>     Potřebuji k tom bridged network ?
Ne.

>     Potřebuji k tomu private subnet ?
Ano. Vsechny virtualni sitovky by mely mit svoji vlastni podsit. Pak se to aspon neplete.

Miroslav BENES
E-mail   : mbenes na tenez.cz
TENEZ Chotebor, a.s