Re: Problémy s konfigurací SuSE 7.1

SuSE.Linux na seznam.cz SuSE.Linux na seznam.cz
Čtvrtek Leden 17 19:32:07 CET 2002

Ne to jsem nemyslel. Představte si, že pomocí VMware vytvoříte virtuální
disk (např. 4GB). Do něho pak nainstalujete např. Win2000. No a jak teď
sdílet data (asi přes Sambu, ale co a jak nastavit) mezi SuSE 7.1 a Win2000
na virtuálním disku VMware (V Linuxu je to jeden BIG soubor v adresáři
"/nejaka_cesta/vmware"). Na tohle jsem dodneška nepřišel :-((

***

3) Když chci sprovoznit VMWare Workstation 3.0 s Windows 2000 na virtuálním
disku tak, abych oba systémy propojil přes Sambu (abych mohl nahrávat dat
Linux > Windows ale i Windows > Linux - normálně sdílet na lokálním počítači
všechny soubory a adresáře read-write), jak to správně nakonfigurovat ? Co z
toho je třeba a co je zbytečné ? Nevím co si vybrat (při konfiguraci
vmware-config.pl) a tudíž mi to nefunguje.
    Potřebuji k tomu NAT ?
    Potřebuji k tomu hosty-only network ?
    Potřebuji k tom bridged network ?
    Potřebuji k tomu private subnet ?