Je volně přístupné nastavení SuSE jádra ?

Ing. Vlastimil Pospíchal vpospichal na centrum.cz
Pátek Leden 18 09:56:23 CET 2002

On Thu, Jan 17, 2002 at 07:50:49PM +0100, SuSE.Linux na seznam.cz wrote:
> Je někde volně přístupné nebo jde zjistit nastavení oficiálních SuSE jader ???
>
> Zkoušel jsem si kompilovat vlastní nové jádro a rád bych viděl
> co jsem zatrhl a nezatrhl oproti SuSE. (jádro mi funguje, ale
> chtělo by doladit - ofic. SuSE je zatím lepší; čímpak to asi
> bude ;-) )

Kdysi jsem měl podobný problém, vzal jsem /boot/vmlinuz.config a
začal znovu konfigurovat.

> Na ukázku přikládám moje nastavení, co vy na to ? Teď už vím, že jsem měl
> # CONFIG_BLK_DEV_SIS5513 is not set nastait na yes. Jde to
> editovat v nějakém editoru ???

Ano, jakýmkoli editorem, ten řádek musí to vypadat
CONFIG_BLK_DEV_SIS5513=y

> Já pracoval v "xcofigu" a chtěl bych to opravit v nějakém
> textovém editoru, ale nerad bych to rozbil.

Není to žádná hrůza, jde to jakýmkoli textovým editorem.

> Pořád trávím ještě dost času ve Windowsech - čím byste to pohodlně
> editovali ve Windowsech a čím v Linuxu (kromě "xcofigu") ???

Ve Windowsech? To snad nemyslíš vážně :-)
Docela pohodlný je make menuconfig v /usr/src/linux/

Jednoduchý způsob, jak si odvyknout Windows je přemístit si poštu
do Linuxu a v LILO si nastavit primárně bootování Linuxu. To restartování
časem přestane bavit :-)

> Moje HW konfigurace (kdo máte podobnou, pojďte se mnou taky kompilovat :o)) ):

To zvládneš. Mně s tím nikdo nepomáhal, byl jsem hozen do vody.

> AMD Thunderbird 1GHz (266)
> 256 DDR (266)
> ECS K7S5A
> Seagate Barracuda IV 60 GB ATA-100
> Matrox Millenium G200 AGP
> ADI ProVista 14 (30,6-48 / 50-100)
> Microtek ScanMaker 3600 Plus USB
> Epson LX-1050
> Toshiba 32x SCSI
> Yamaha 4x2x6 (předělaná 2x2x6)
> Floppy 1,44 Sony
> AdvanSys Ultra 2 SCSI řadič (od Traxdata)
> Fritz! ISDN na 2lines Český Telekom
> a k tomu zatím SuSE 7.1 cz
> SuSE.Linux na Seznam.cz

Kromě toho Fritze by s tím IMHO neměly být větší problémy.

Bye Kit
--
Ing. Vlastimil Pospíchal
http://www.hoteldrnholec.cz