Je volně přístupné nastavení SuSE jádra ?

Pátek Leden 18 15:10:51 CET 2002

SuSE.Linux na seznam.cz píše:
> Na ukázku přikládám moje nastavení, co vy na to ? Teď už vím, že jsem měl # CONFIG_BLK_DEV_SIS5513 is not set nastait na yes. Jde to editovat v nějakém editoru ??? Já pracoval v "xcofigu" a chtěl bych to opravit v nějakém textovém editoru, ale nerad bych to rozbil. Pořád trávím ještě dost času ve Windowsech - čím byste to pohodlně editovali ve Windowsech a čím v Linuxu (kromě "xcofigu") ???
	Nepochopil jste snad dobré rady tak, že je dobré editovat přímo
soubor .config? K dispozici máte mj. tyto argumenty pro make:
xconfig
menuconfig
config
(xcofig neznám)
Pouze při změně na vyšší verzi oldconfig.
Pro většinu začátečníků jsou ale jádra od distributora tak dobrou volbou,
že nemají důvod si překládat vlastní. Viz též archív konference a stovky
příspěvků na toto téma.