lm_sensors a nesmyslne hodnoty

Josef Stengl cedrik na students.zcu.cz
Pátek Leden 18 10:35:25 CET 2002

> 'sensors' teplotu +127°C :-))! i ostatni hodnoty (voltaz apod.) jsou
> takove, ze je u vsech polozek napsano 'ALARM'. naproste nesmysly.
> jasne, bios pritom ukazuje hodnoty docela normalni.
>
> takze, nez se v tom zacnu poradne vrtat, nema nekdo vyresen podobny
> problem? deska je abit kt7a-raid ('sensors' mi vypisuje hodnoty pro
> drivery max1617, lm80 a eeprom), procesor athlon 1000 (ma teplotni
> diodu, ale deska asi stejne porad meri pomoci cidla pod procesorem),
> lm_sensors 2.6.2 a jadro 2.4.17.

No jestli to je teplota primo chipu, tak to takovy nesmysl byt nemusi,
kremikovy material snese pracovni teplotu asi 130 C (pri vetsi se
rapidne zkracuje jeho zivotnost a asi nad 155 C odchazi. Snad jsem to
nespletl). Ale jestli jsou vsechny hodnoty velike, tak je chyba
pravdepodobne v konfiguracnim souboru (/etc/sensors.conf)
chce si to s nim pohrat, nastavuji se tam hodnoty usnesene za optimalni a
tolerance.
Porovnal bych to s tim co hlasi BIOS (u me pri restartu - da se to
nastavit) a provedl pripadnou korekci v sensors.conf. Chce to trochu
hrani.

ahoj cedrik