bridge a dlha odozva

Robert Hanzlik robi na junyks.cz
Pátek Leden 18 10:37:49 CET 2002

Zdravim,

> poprosil by som niekoho z Vas o radu pri konfiguracii bridge. Vsetko
> funguje dokonale az do chvile ked sa klient rozhodne vypnut pocitac a
> znova zapnut.
> topologia :
>
> klient (3com) <-----> (ne200) isa || rangelan2 <----> rangelan (master)
>
> kernel 2.2.20, patchovany s bridgovym patchom. Nepomaha mu ani ked mu
> vrazim MAC klienta do arp tabulky. Klient proste nesmie vypnut pocitac,
> pretoze to potom cca 2 min 'rozpingava' , potom sa to rozbehne.

co takhle si zkusit pohrat s: "brctl setageing", kde bych asi zacal? Default
je 5 minut.

> a este : ako je to s kernelom 2.4.x a P75/32ram ? ma to iba bridgovat
> nic viac nic menej, zvladne to ten stroj ?

Ad to nove jadro: na jake rychlosti to ma bridgovat a na jakych NIC? Pokud
uslysim slovo RTL zacnu se asi hodne smat a nebudu schopen nadale reagovat,
takze to mi prosim nedelejte. Doporucene a ozkousene jsou podle Lennerta a
pripadne i me: 3c905, Intel EtherExpress, Tulip. Tulipacke karty obecne
behaji veeeelice dobre. (chipem je to DEC, dnes vsak jiz Intel, oznaceni:
Intel 21x4x.

S pozdravem
                            Robi

Robert Hanzlik