bridge a dlha odozva

d na d-c.sk d na d-c.sk
Pátek Leden 18 22:45:17 CET 2002

> co takhle si zkusit pohrat s: "brctl setageing", kde bych asi zacal? Default
> je 5 minut.

Teraz som sa vratil od zakaznika a hral som sa aj s tymto parametrom,
ale imho to nepomohlo. Najhorsie na tom je to ze ten timeout je stale
iny. Niekedy to vyrazi pakety do 12 sekund a niekedy to trva az 20
minut.

> Ad to nove jadro: na jake rychlosti to ma bridgovat a na jakych NIC? Pokud
> uslysim slovo RTL zacnu se asi hodne smat a nebudu schopen nadale reagovat,
> takze to mi prosim nedelejte. Doporucene a ozkousene jsou podle Lennerta a
> pripadne i me: 3c905, Intel EtherExpress, Tulip. Tulipacke karty obecne
> behaji veeeelice dobre. (chipem je to DEC, dnes vsak jiz Intel, oznaceni:
> Intel 21x4x.

Ako som uz vyssie spominal :
1. Proxim Rangelan2 na ruchlost 64 kbit
2. NE2000 isa , co tam je za karta to Vam nepoviem, nerozoberal som to,
ale imho je to RTL. a ta ma slapat na rychlosti klasika : 10mbit, tam to
nie je nijako rezane.