Re: RH 7.2 a jádro 2.2

Zdenek Mazanec zdenek.mazanec na contactel.cz
Pátek Leden 18 12:09:20 CET 2002

> Asi budete muset pouzit starsi glibc a dalsi veci. Zadelavate si na
> problemy. Pouzijte 7.0.

On skutecne rehat 7.2 nema v distribuci take kernel rady 2.2? No jo, nema
(ale neveril jsem tomu, musel jsem se podivat na ftp). Koukam jsem utekl z
cerveneho klobouku k zlute mandrakovske hvezdicce jeste vcas ;-)
Ale vazne, davat do rh 7.2 starsi glibc se sebevrazda (lepe: davat starsi
nez distribucni glibc do libovolne dostribuce se sebevrazda) Jelikoz mdk 8.1
a rh 7.2 prakticke jedno a teze jsou (alespon co se tyce verzi zasadnich
baliku) zkusil bych spis mandrakovske 2.2.19|20 jadro z mandraku 8.1. Melo
by to projit bez problemu (vzhledem k tomu, ze moje posledni redhaty 6.2,
ktere zatim nemuzu preinstalovat bez problemu basti jadro ze "sesterske"
distribuce mdk 7.2.
Instalovat dneska problematickou rh 7.0 se mi take nezda (v dobe 7.2). Pokud
nezabere jadro z mdk 8.1 (nebo jine glibc 2.2.x distribuce) mate proste
smulu a budete se muset vyrovnat s tim, ze to nepujde (reseni: jina
distribuce, ktera chape, ze 2.4.x jeste proste neni uplne zrala rada jader)

--
Zdenek Mazanec, Contactel s.r.o.
+420 2 33011644