RE: RH 7.2 a jádro 2.2

Martin Reiser martin.reiser.konf na tesmedia.cz
Pátek Leden 18 12:43:11 CET 2002

opravdu od 7.1 je tam pouze 2.4 jadro, to ano.
proc nazyvate verzi 7.0 problematickou ? je rok stara a docela slusne
podporovana.
Ta 7.0 se da provozovat s obema radami, vim o bezproblemovem provozu jak na
serverech tak na desktopech i ntb.

Martin Reiser