nevyreseno: Re: projekty na penguin.cz

Jiri Brozovsky jiri.brozovsky na vsb.cz
Pátek Leden 18 12:33:23 CET 2002

Dobry den,

kdyz uz tu ten penguin.cz je (a je dobre, ze tu je),
tak snad neni nic spatneho na tom, ze se vyuziva.
V diskusi se objevovaly nazory, ze je malo  lidi.
To je jiste pravda. Ale kdyz pan Vanek chce neco
konkretniho udelat, tak mu to ti sami lide rozmlouvaji.
To opravdu nechapu.

Myslim, ze ne vzdy je pro projekt vhodne pouziti sf.net
(z duvodu spise netechnickych), sam premyslim kam
umistit svuj maly open-source projekt a penguin.cz se
mi zda byt asi nejvhodnejsi.

K otazce konkretnich programu asi nemam co rict,
pozitivni zkusenosti mam jen s pouzivanim cvs,
stejne jako asi kazdy.

Jiri Brozovsky