Azbuka v Apachi

Radek Hnilica radek na hnilica.cz
Pátek Leden 18 13:04:17 CET 2002

	Dobry den,

Potrebuji na web serveru vystavit stranky, kdy cast stranek je v rustine
a cast v cestine.  Az doposud jsem vystavoval jen cesky psane stranky.
Pouzival jsem s oblibou modul csacek.

Nicmene pokud mam csacek vyply, v prislusnem virtualnim vebu
mam csacekEngine Off, tak se mi jak v Mozille, tak jsem zkousel IE5.5
zobrazi latinka.  V mozile se mi to do azbuky prepnout nepodarilo,
al v IE jde vnutit kodovani Cyrylice a v tu chvili je to v zbuce.
Ovsem pri prechodu na dalsi stranku je to zase v latince.

Kdyz zapnu csacekEngine, tak chodi perfektne cestina na Mozille,
ale pro rustinu mi to vechny znaky nahradi podtrzitkem.

Apache je 1.3.9, csacek 2.1.4, platforma Debian Potato.

Nemate nekdo zkusenosti z azbukou, mne se zatim porad nedari nic nalezt.

--
Radek Hnilica <Radek at Hnilica dot CZ>