Kompilace PHP s oraclem

Jaroslav Firt firt na kae.zcu.cz
Pátek Leden 18 14:29:02 CET 2002

On Fri, 18 Jan 2002, Petr Cech wrote:

> chce linkovat s knihovnou clntsh. Co to je netusim. Podle vseho mu nekde
> musite dat cestu k Oracle knihovnam (-L/opt/oracle/lib)

No podobny problem jsem resil. Na stroji by mel byt nainstalovany alespon
client oracle. Je potreba mit pristup ke knihovnam a nastavene systemove
promenne. Pak by to melo jit.

				J.

-*-*-*-
Jaroslav FIRT

   Zapadoceska univerzita v Plzni * Nove technologie - vyzkumne centrum
   Katedra aplikovane elektroniky * Zapadoceska univerzita v Plzni
   Sedlackova 15, SP 310          * Univerzitni 8, 306 14 Plzen
   tel: 019/723 74 61, l. 237     * tel: 019/723 74 61, l. 237
   http://www.fel.zcu.cz          * http://www.ntc.zcu.cz
   mailto: firt na kae.zcu.cz        * mailto: firt na ntc.zcu.cz