supermount + kernel 2.4.16

Viktor Vlček vlcek.viktor na hard.cz
Pátek Leden 18 14:47:14 CET 2002

Me to delalo taky zmatky. U CDROM, pokud je v nem AudioCD a ta zipka?
Myslim, ze to prestalo, pokud jsem uvedel pro mount jeste nejake parametry
typu: user, showexec,.... jak byva zvykem.
Ted to nemam u sebe, ale syntaxe je pro fstab snad takova:
 ....fs=vfat,dev=/dev/sda4,--,user,showexec,...
                          ^^^^
Ale ta zipka jde stejne "jen" pripojit. Vytahnout nejde nez "umount
/mnt/zip"

Viktor Vlcek

-----Original Message-----
From: Peter Cernoch [mailto:pcernoch na imc.cas.cz]
Sent: Friday, January 18, 2002 9:58 AM
To: linux na linux.cz
Subject: Re: supermount + kernel 2.4.16

Dekuji za tip,

Vcera jsem to kompiloval a funguje to.
Jen je maly problem pri pokusu vlest do mountovaneho
adresare kdyz neni v mechanice medium.
Kdyz se o to pokusim v MC, vypise mi to spoustu
chybovych hlasek.
Neslo by nejak nastavit aby se hlasky nevypisovali?

V dokumentaci toho moc neni takze jsem chvili badal
nez jsem prisel na to ze musim pouzit napr.

mount -t supermount  -o fs=vfat,dev=/dev/sda4 /mnt/zip /mnt/zip

Zatim jsem ale nepochodil s fstab-em...
Musi se nekde neco specialniho prikazat/zakazat?
Nemam totiz poneti jaky je rozdil mezi Mandrake-m a RedHat-em.

Dekuji

Petr, pcernoch na imc.cas.cz