supermount + kernel 2.4.16

Neděle Leden 20 02:01:57 CET 2002

On Fri, 18 Jan 2002, Peter Cernoch wrote:

> Vcera jsem to kompiloval a funguje to.
> Jen je maly problem pri pokusu vlest do mountovaneho
> adresare kdyz neni v mechanice medium.
> Kdyz se o to pokusim v MC, vypise mi to spoustu
> chybovych hlasek.
> Neslo by nejak nastavit abse hlasky nevypisovali?

To, ze pri pokusu o pristup nastanou chyby, je nevyhnutelne, protoze
ten pristup zkusi udelat mount. Kdyz tam neni zadne medium, tak to
pochopitelne selze a jadro vyblinka par chybovych hlasek. Ty se pak
podle nastaveni syslogd a "log level" jadra (klogd -c) mohou ale
nemusi vypisovat na konzoli.

Dale by se mozna dal supermount trochu upravit, aby treba 1/2 sekundy po
neuspesnem pokusu pripojit zarizeni vyckal a sel to znovu, protoze verim
tomu, ze spousta programu je schopna v souladu s modernimi trendy
provest v jedne davce spoustu pokusu, nez jim dojde, ze je neco spatne.

On Fri, 18 Jan 2002, Viktor Vlček wrote:

> Me to delalo taky zmatky. U CDROM, pokud je v nem AudioCD a ta zipka?
> Myslim, ze to prestalo, pokud jsem uvedel pro mount jeste nejake parametry
> typu: user, showexec,.... jak byva zvykem.

> Ted to nemam u sebe, ale syntaxe je pro fstab snad takova:
>  ....fs=vfat,dev=/dev/sda4,--,user,showexec,...
>                           ^^^^

Ano, opsny pro "podrizeny fs" se oddeluji --. Ovsem to user v uvedenem
priklade je na nic, protoze tahle opsna je obecna. Pokud byste tam to user
opravdu chtel, tak by muselo byt pred --.

> Ale ta zipka jde stejne "jen" pripojit. Vytahnout nejde nez "umount
> /mnt/zip"

Podivejte se, jestli mate v drivers/scsi/*.c nekde funkci sd_mediactl()
nebo tak podobne. Pokud ne, tak k Mandraku jeste nedorazily opravy, co
jsem posilal Stephenu Tweediemu (puvodni autor supermountu) pred dvema
roky. :P