MSIE 6.0 a MSOE 6.0 v Linuxu

Martin Reiser martin.reiser.konf na tesmedia.cz
Pátek Leden 18 15:03:56 CET 2002

Z Outlook expressu by to melo jit exportovat do Kmailu
Pokud to provedete, napiste, jak to dopadlo s velikosti.
Ja mam asi 2 Gb posty v outlooku, to se docela bojim.
Nejdriv bych musel do outlook expressu a odtamtud do kmailu

Martin Reiser