MSIE 6.0 a MSOE 6.0 v Linuxu

Ing. Vlastimil Pospíchal vpospichal na centrum.cz
Pátek Leden 18 16:15:14 CET 2002

> Z Outlook expressu by to melo jit exportovat do Kmailu
> Pokud to provedete, napiste, jak to dopadlo s velikosti.
> Ja mam asi 2 Gb posty v outlooku, to se docela bojim.
> Nejdriv bych musel do outlook expressu a odtamtud do kmailu
> Martin Reiser

Mít 2GB pošty v Outlooku, také bych se bál. Spousta lidí kolem
mne o tato data přišla po pádu Windows. Už ten fakt, že se
implicitně nachází v adresáři c:\windows je dostatečně zarážející,
protože jsou to data uživatelská a nikoli systémová.

V poště mám cca 350MB a také by mi nebylo jedno, kdybych o tato
data přišel. Proto si je pravidelně zálohuji na CD.

Původně jsem ve Windows používal Pegasus Mail a ten umí
exportovat do Muttu, tak jsem toho využil. Snad se v MSOE
nachází něco podobného.

Co je na MSOE tak dokonalého, nevím. Nikdy jsem mu nepřišel na
chuť a občas mu nemůžu ani přijít na jméno :-)

Bye Kit
--
Ing. Vlastimil Pospíchal
http://www.hoteldrnholec.cz