Je volně přístupné nastavení SuSE jádra ?

Ing. Vlastimil Pospíchal vpospichal na centrum.cz
Pátek Leden 18 16:33:26 CET 2002

> Pro většinu začátečníků jsou ale jádra od distributora tak dobrou volbou,
> že nemají důvod si překládat vlastní. Viz též archív konference a stovky
> příspěvků na toto téma.

Souhlasím, že pro většinu začátečníků jsou jádra od distributora
dobrou volbou. Mé jádro SuSE 2.2.16 však neumělo pracovat
s vypalovačkou ani podle návodu. Byl jsem donucen si ho upravit.
Přeci nebudu kvůli vypalování bootovat Windows, že? Při té
příležitosti jsem vyházel spoustu modulů, které mi nebudou
chybět, jiné jsem si zakompiloval přímo do jádra. Doba překladu
se výrazně zkrátila.

make xconfig jsem ještě nezkoušel, neměl jsem tu potřebu. Zvykl
jsem si na make menuconfig.

Pokud někdo nemusí kompilovat jádro a necítí se na to, ať to
prostě nedělá. Pokud chybí nějaká vlastnost, ať si to vyzkouší
a nezapomene si předtím uschovat distribuční jádro :-)

Bye Kit
--
Ing. Vlastimil Pospíchal
http://www.hoteldrnholec.cz