Extremne zatizeny postfix

David Olszyñski hisaak na ysoft.cz
Pátek Leden 18 19:39:01 CET 2002

On 18 Jan 2002 uhlar na fantomas.sk wrote:

> [...]
> ->> :> sender spamov je na dotycnej masine neexustujuci user.
> ->>
> ->> ja som to pochopil inak prave preto, ze sa to stava aj nam ( t.j v
> ->> Errors-To figuruje adresa nasho stroja s neexistujucim userom stylu
> ->> sdfsdqweqwe na domain )
>
> -> Ano, presne takto jsem to myslel. Samozrejme to je jen cast. Chtel
> -> jsem tim jen priblizit cely problem, ktery je v tom, ze tam proste chodi
> -> obrovske mnozstvi zbytecnych veci.
>
> Takze pouzivatelia ktorym to prichadza(lo) naozaj existuju?

Ne, spojeni casto konci s hlaskou 'User unknown'. To samotne Errors-to je
myslim nepodstatne. Chtel jsem rict (snad se mi to uz povede), ze
vetsina spojeni konci nejakou chybou (user unknown, nepovoleny relaying,
blacklist, timeout, ...) a takovych spojeni je strasne moc.

> A postfix odmieta neexistujucich pouzivatelov hned na SMTP urovni?

Rekl bych ze ano. Mel jsem to nastaveno tak, ze po rcpt to s nejakym
neexistujicim uzivatelem to klietna odpojilo. Moc to nepomohlo.

> A Errors-To: v dotycnych spamoch naozaj je a je nasmerovane na vas?

Nekdy, uz jsem se na to dlouho nedival.
Jedine, co si pamatuji je to, ze slo jen o par desitek stale se
opakujicich adres a z toho tak pet velice frekventovanych. V posledni dobe
to ale zase vypada spise na nejake nahodne generovane adresy.

David Olszynski