Extremne zatizeny postfix

Pátek Leden 18 18:35:31 CET 2002

David Olszy?ski <hisaak na ysoft.cz> wrote:
-> On Thu, 17 Jan 2002, Jan ' Kozo ' Vajda wrote:

->> :> ->        SMTP server je niekde v trubkach
->> :> ->        USER na MAIL je niekde z honolulu
->> :> ->        Errors-To: je nastavene na Teba ..
->> :>
->> :> ci to je Errors-To, pochybujem, pokial som to pochopil tak prave envelope
->> :> sender spamov je na dotycnej masine neexustujuci user.
->>
->> ja som to pochopil inak prave preto, ze sa to stava aj nam ( t.j v
->> Errors-To figuruje adresa nasho stroja s neexistujucim userom stylu
->> sdfsdqweqwe na domain )

-> Ano, presne takto jsem to myslel. Samozrejme to je jen cast. Chtel
-> jsem tim jen priblizit cely problem, ktery je v tom, ze tam proste chodi
-> obrovske mnozstvi zbytecnych veci.

Takze pouzivatelia ktorym to prichadza(lo) naozaj existuju?

A postfix odmieta neexistujucich pouzivatelov hned na SMTP urovni?

A Errors-To: v dotycnych spamoch naozaj je a je nasmerovane na vas?

A Return-Path: v dotycnych spamoch je nastavene kam? (ak vobec nejake je)

 It's now safe to throw off your computer.