nevyreseno: Re: projekty na penguin.cz

Pavel Janík Pavel na Janik.cz
Pátek Leden 18 20:59:12 CET 2002

   From: Petr Vanek <vanous na penguin.cz>
   Date: Fri, 18 Jan 2002 05:11:06 +0100

   > nechci nic programovat, chci pouzit existujici nastroje a plne vyuzit
   > jejich moznosti. nechystam se vytvorit reseni, ale najit jiz existujici.

Myslíte např. http://sf.net/ nebo http://savannah.gnu.org/? Víte, kolik
lidí na takových projektech pracuje?

   > proc tedy mame www.linux.cz? proc neudelame linka na www.linux.org?

Protože tam není na úvodní stránce odkaz na archív této konference, není
tam odkaz na CZLUG, nejsou tam informace z českých serverů, není tam
databáze členů CZLUGu apod.

   > proc jste je jiz davno nezverejnil a mate je pouze v hlave?

Karlův TODO list je veřejný - stačí, když si z CVS PostgreSQL stáhnete
soubor doc/TODO ;-)

   > nedostatek lidi ochotnych tvorit postihl i czlug.

Ano, souhlasím.

   > Subject: czech howto

[...]

   > oslovil jsem oficialniho spravce, odpovedi se mi nedostalo.

=> ihned jste mohl napsat novou verzi a zveřejnit ji. Nemusíte čekat na
odpověď.

   > ja bych asi i pres tento nazor byl pro zverejneni techto "bilych mist" a
   > to i pres vsechny nevyhody, ktere to skyta. navic, pokud vas zitra
   > nedejboze zajede auto, tak ztratime tricet zajimavych podnetu...

Můj TODO list je také veřejný
(anoncvs na subversions.gnu.org:/cvsroot/emacs/etc/TODO).

   > kdybych neznal tuto konferenci, tak bych to po vasi prvni reakci
   > zabalil. (uprimne receno, nekdy nevim, zda je dobre, nebo ne, ze
   > lidi si tady moc neberou servitky.)

Nevím, jak to souvisí s touto konferencí. Reagoval bych stejně i pokud
bychom seděli naproti sobě.
--
Pavel Janík

At least one `defun' a day.