nevyreseno: Re: projekty na penguin.cz

Petr Vanek vanous na penguin.cz
Sobota Leden 19 07:22:36 CET 2002

On Fri, Jan 18, 2002 at 08:59:12PM +0100, Pavel Janík wrote:

>    > proc tedy mame www.linux.cz? proc neudelame linka na www.linux.org?
>
> Protože tam není na úvodní stránce odkaz na archív této konference, není
> tam odkaz na CZLUG, nejsou tam informace z českých serverů, není tam
> databáze členů CZLUGu apod.

to je takovy problem udelat cz stranku? proc argumentujete takovymi
nesmysly, kdyz lokalni komunita je preci take velmi dulezita, nebo
ne? a to asi i pro vas. pokud by nebyla, jiz by jste uz asi nebyl
prihlasen do teto konference.

> Karlův TODO list je veřejný - stačí, když si z CVS PostgreSQL stáhnete
> soubor doc/TODO ;-)
>
> Můj TODO list je také veřejný
> (anoncvs na subversions.gnu.org:/cvsroot/emacs/etc/TODO).

emax a postgres spasi cesky linux. Casu mam dost, proto pouzivam mutt a
vim.

>    > oslovil jsem oficialniho spravce, odpovedi se mi nedostalo.
>
> => ihned jste mohl napsat novou verzi a zveřejnit ji. Nemusíte čekat na
> odpověď.

na jedne strane mate plnou kapsu napadu a nechcete, aby lidi delali
vlastni aktivity, na druhou stranu pak machate pesti, ze se nekdo
opovazi svevolne dotazat spravce baliku...toto posilejte do
flame na linux.cz, nebo primo na lamparnu...

--

bye

Vanous
Petr Vanek                       ..... ./\.  ....
Debian GNU Linux                 .. _|\|  |/|_ ..
vanous na penguin.cz                .. \        /...
http://www.penguin.cz/~vanous    ... >______< ...
Angus, Ontario, CA               ...... / .......
Registered linux user #217487