multimedialni klavesnice Samsung

Jarda Kosulic jarda na pomeranc.cz
Sobota Leden 19 16:49:14 CET 2002

dik, vyresil jsem to pres Khotkeys. Je to ale kompromis, nemuzu vyuzivat
tlacitka posilajici pouze ctrl+alt (logicky). da se nak zabranit, aby mi
ctrl+alt+F11 nebo F12 prepinaly do terminalu?

--
<web>http://www.jardik.f2s.com/</web>
<mail>jarda na pomeranc.cz</mail>

<#>kdyz panbuh zdravi da i hrichy budou.</#>