Samba a samovolne presouvani slozek

Neděle Leden 20 02:09:39 CET 2002

On Fri, 18 Jan 2002, Petr Hodan wrote:

> behem posledniho roka, v posledni dobe casteji se mi na sambe samovolne
> presouvaji slozky, pripadne se i mazou. Setkal jste se s tim nekdo?

Ano. Na notebooku s ponekud vysmajdanym touchpadem, ktery obcas pouhy
jemny dotek povazoval za kliknuti. Tam stacilo prejet pres okno wokenniho
exploreru a soubory ci adresare byly pekne zamichane.

Takze bych v prvni rade doporucoval otestovat hypotezu, ze to dela nejaky
pomateny klient te samby. V druhe rade by to pak mohl byt nejaky pomateny
program bezici na tom pocitaci (napr. jsem se setkal s tim, ze mi zahadne
zmizel adresar, rekneme X; pozdeji jsem zjistil, ze byl presunut do
Y/.old, coz jsem nechapal, az jsem nakonec zjistil, ze to spachal jeden
skript, kde bylo mv X/$V Y/$V.old, pricemz za jistych okolnosti doslo
k tomu, ze $V bylo prazdne).