Samba a samovolne presouvani slozek

Petr Hodan thalez na admins.cz
Neděle Leden 20 13:28:27 CET 2002

On Ne, 2002-01-20 at 02:09, Pavel Kankovsky wrote:

> Ano. Na notebooku s ponekud vysmajdanym touchpadem, ktery obcas pouhy
> jemny dotek povazoval za kliknuti. Tam stacilo prejet pres okno wokenniho
> exploreru a soubory ci adresare byly pekne zamichane.
>
> Takze bych v prvni rade doporucoval otestovat hypotezu, ze to dela nejaky
> pomateny klient te samby. V druhe rade by to pak mohl byt nejaky pomateny
> program bezici na tom pocitaci (napr. jsem se setkal s tim, ze mi zahadne
> zmizel adresar, rekneme X; pozdeji jsem zjistil, ze byl presunut do
> Y/.old, coz jsem nechapal, az jsem nakonec zjistil, ze to spachal jeden
> [...]

Neco takoveho me take napadlo, proste uklepnuti uzivatele, na ty sambe
dela cca 40 lidi, velmi intenzivne, vetsinou maj na stolech plno
"bordelu" a tak myslim ze dle murphyho zakonu "je to vice nez
pravdepodobne" :-)
Ale vysvetlete to sefovi.... :-) To je proste nemozny....

Stejne dik, ja jen jestli mam hledat chybu nekde na serveru nebo spis
mezi zidli a klavesnici :-)

Petr

--
      THaleZ on admins.cz