Linux ze je stabilni a spolehlivy? Houby, smazal mi disk...

Zdeněk Pala xpala na sh.cvut.cz
Neděle Leden 20 10:25:49 CET 2002

Mam program "gpart" dela to, ze vyhleda a vypise mozne pocatky partitions.
dle dat na disku, ne dle uvodni tabulky.
Funguje po linuxem.

kdyz tak se ozvi mejlem.

Z.

"Petr Slansky" <slansky na usa.net> píše v diskusním příspěvku
news:mck28.486$D6.1549 na news.iol.ie...