Linux ze je stabilni a spolehlivy? Houby, smazal mi disk...

Josef Stengl cedrik na students.zcu.cz
Pondělí Leden 21 09:59:00 CET 2002

> no, skoro bych to typoval na znamou chybu 909 - vyskytujici se casto mezi
> zidli a klavesnici

Je ale otazka na jake strane (programatora ci uzivatele :-).
S cfdiskem jsem mel tak problemy, jelkoz kdyz jsem chtel reorganizovat
svuj diskovy prostor, tak mi to najednou odmilto namoutovat nekolik
poslednich partisen.
Duvod byl ten, ze jsem mel pocatky partisen (pro me) nepochopitelne misto
C/H/S -> C/0/0 tak byly C-1/16/63 (nebo tak nejak), proste byly o sektor
niz. cfdisk to tvrdosijne (a dle me logicky) daval na zacatky cylindru,
tak jsem vzal fdsik a nabusil to tam podle sektoru a funguje to dodnes.
Mimochodem, predelaval jsem to po zasahu woken, kterym se nelibilo, ze
maji v extended partisne konkurenci a prepsali mi zacatek teto parisny a
oznacili ji cc. Nevite nekdo co to je za zvlastni MS oddil ;-)?

O tom mi vypravej .....

cedrik