xinetd a swat

Pohodar pohoda na seznam.cz
Neděle Leden 20 10:40:36 CET 2002

Diky, ale pokud je to tak (asi ano :-) jak pisete, tak jsem asi
nenainstaloval sambu tak uplne v poradku... v /etc/xinet.d/ zadny soubor
swat nemam :-(
Je potreba nastavit nejaky specialni parametr pri ./configure? jediny
ktery se tykal swat byl jeho umisteni (to jsem nechal na standardni).
Nebo je potreba tento soubor rucne vytvorit, v tom pripade bych byl
neskonale vdecny za nejaky vzor.
Diky moc!

P.S. uplna blbost - po restartu se mi pokazde dostane do ip_forward 0
(jak tam narvat 1 naporad)? Porad do toho jeste moc nevidim...