MSIE 6.0 a MSOE 6.0 v Linuxu

Stanislav Meduna stano-cznews na meduna.org
Neděle Leden 20 10:02:50 CET 2002

On Fri, 18 Jan 2002 16:21:30 +0000 (UTC), Ing. Vlastimil Pospíchal wrote:

: Mít 2GB pošty v Outlooku, také bych se bál. Spousta lidí kolem
: mne o tato data přišla po pádu Windows.

No, ja som si dal asi 70 MB posty skomprimovat. Ked to ani
po hodine neskoncilo, odstrelil som to a vysledkom bolo,
ze som isiel systemaka poprosit o vytiahnutie pasky z minulej
noci a restore :-) In-place kompresia je fajn vec, ale bez
zurnalovania (na logickej urovni) je to ruska ruleta...

: Už ten fakt, že se implicitně nachází v adresáři c:\windows
: je dostatečně zarážející, protože jsou to data uživatelská
: a nikoli systémová.

Implicitne sa nachadzaju v uzivatelskom profile, ktory sa
na niektorych verziach Windoze z mne neznamych dovodov nachadza
pod C:\Windows. Outlook je v tom nevinne.

BTW, idea profilov nie je az taka zla - mat sadu dat, ktora
sa po prihlaseni do siete nacachuje na lokalny filesystem
a pri odhlaseni posle nazad na server ma svoje vyhody
(pokial sa tak sibuje 2 GB posty, tak sa pravda elegancia
straca :-)). NFS mount home adresara nemusi byt vzdy
to prave (problemy s lockingom, nahananie dat po sieti
ked netreba, ...).

Zdravi
--
                                      Stano