MSIE 6.0 a MSOE 6.0 v Linuxu

Oto Buchta tapik na neo.cz
Pondělí Leden 21 17:30:38 CET 2002

Dne ne 20. leden 2002 02:23 Pavel Kankovsky napsal(a):

> Vite jak osamely se citi clovek v kolektivu, kdyz se nemuze se svymi
> kolegy zapojit do vesele diskuse o tom, kolik legrace si kdo uzil
> s nejnovejsim mailovym cervem? ;)

Nemyslete si, ze cloveka, ktery na zadnem svem pocitaci Wirdoze nema, nemuze
MSIE6.0 tezce, no, jak to rict slusne, nakrknout. Ja jsme kvuli demu malem
zesedivel a tolik sprostych slov, co jsem smeroval na adresu M$, jsem fakt
rekl predtim jenom jednou jedinkrat, to kdyz si vedouci me diplomky precetl
moji praci teprve pet kalendarnich dni pred terminem odezvdani a sdelil mi,
ze je prace v tomto stavu neobhajitelna :-(

Mili panove od M$ opet zmenili strategii rozeznavani typu souboru, tentokrat
nekompatibilne se vsemi predchozimi a zvysoka kaslou uplne na vsechno, co
HTTP server posila a navic se zeptaji (a to hned dvakrat na totez a nepomuze
zaskrnuti vicekrat se neptat) co s danym souborem. A to se, prosim, jedna o
Content-type, ktery vygeneroval pro prilohu prave MSOE6.0 .

Prasata.
--
Oto 'tapik' Buchta