Linux ze je stabilni a spolehlivy? Houby, smazal mi disk...

Stanislav Meduna stano-cznews na meduna.org
Neděle Leden 20 10:46:45 CET 2002

On Sat, 19 Jan 2002 19:57:06 GMT, Petr Slansky wrote:

: predstavte si, ze mi Linux poskodil disk! Pouzivam Mandrake 8.1 a po
: upravach partition tabulky jsem prisel o vsechny logicke oddily! Pouzival
: jsme jednak DiskDrake a take cfdisk. Myslim si, ze to zverstvo spachal
: cfdisk (nebo uzivatel?).

No pokial sa clovek hrabe v partition table, lahko sa klepne
vedla a poslu data do haja. Aj mne sa uz pritrafilo...

Na druhej strane som kedysi len cirou nahodou chytil chybne
vytvoreny swap este predtym, ako stihol napachat skody -
bugy sa nevyhybaju ani takto kritickym castiam.

: Mam disk IBM, 20GB, a v cfdisku jsem smazal dve logicke partition (hda15,
: hda16). Kdyz jsem po zapsani a ukonceni cfdisku chtel cfdisk spustit znovu,
: uz hlasil, ze je disk poskozen a nespustil se.

Ak mate naladu, skuste to zreprodukovat. Inak je tazko pomoct
(a najma vylucit chybu uzivatela).

BTW, 16 oddielov na 20 GB disku je celkom dost a asi to nebude
konfiguracia, na ktorej autori *fdisk testuju - na co vam
ich je tolko? Moj rekord bol 10 na 13.5 GB a to uz som povazoval
za chore :-)

Zdravi
--
					Stano