Linux ze je stabilni a spolehlivy? Houby, smazal mi disk...

Stanislav Meduna stano-cznews na meduna.org
Neděle Leden 20 19:00:03 CET 2002

On Sun, 20 Jan 2002 12:39:22 GMT, Petr Slansky wrote:

: Zatim jen udaje z FDISKU pod Win98:
: 1 PRI DOS 2000MB FAT32 5%
: 2 Non-DOS 4040MB ? 10%
: 3 EXT DOS 52169MB 100%
: 4 Non-DOS 4095MB 10%

: Tak ten zaznam 3, to je prace Linuxu, cfdisku, vytvoril mi disk
: 52MB na 40MB

Kto ten ext povodne vytvaral - Windoze alebo Linux? Nie je totiz
extended ako extended, existuje ext s kodom 5 a "Windows extended LBA"
s kodom f. Rovnako existuje FAT32 (b) a FAT32 LBA (c).

Pokial sa tooly od MS a Linuxu mixuju, moze sa stat vselico.
Uz som raz dospel do stadia, kedy si Windows naformatovali
oddiel tak, ze sa pri pristupe otocili cez 8 GB a prepisali
iny filesystem. Ked som ten ich LBA urobil v Linuxe, vsetko
chodilo.

Zdravi
--
                                        Stano