Mandrake 8.1 a viacnasobne detekovanie HW

zetorko na host.sk zetorko na host.sk
Neděle Leden 20 12:34:41 CET 2002

Zdravim,

    vzdy po par spusteniach systemu MDK 8.1 mi nachadza 2x niektory HW.
Kontretne ide o CD-ROM a napalovacku. Po nainstalovani systemu je to:

    Napalovacka [IDE/ATAPI] - pripojena do /mnt/cdrom [ scd0, hdc1]
    CD-ROM - pripojena do /mnt/cdrom2 [ hdd0 ]

neskor

    Napalovacka [IDE/ATAPI] - pripojena do /mnt/cdrom [ scd0, hdc0 ]
    CD-ROM - pripojena do /mnt/cdrom2 [ scd1, hdd0, niekedy aj hdc1 ]
    Pri kazdom spusteni je to vzdy kombinacia niecoho ineho

    Napalovacka je sekundarny master, CD-ROM sekundarny slave.

    Hned od zaciatku su nanic vsetky symlinky, ktore odkazuju na tieto zariadenia.
Pri kazdom spusteni systemu [ PC doma ] mi vytvara vzdy nove a ako keby sa medzi
sebou navzajom bili. Nechapem. Niekedy ako aktivne vystupuju aj cdrom19. Je ich tam
velmi vela. A po case uplne zblbnu a ukazuju vzdy na nieco ine, alebo su tam viackrat
a nerozumeju si.
    Pri pristupe napr. do /mnt/cdrom2 mi to cita len z napalovacky a obratene. Dalej
ked to najde HW dvakrat nezmozem s tym nic. Teda neviem to. S velkymi problemamy to
pripojim, ale kolko je okolo toho roboty ...
    Ako mozem zabranit tomu ustavicnemu vytvaraniu novych symlinkov?
    Ako zabranit dvojnasobnej detekcii? Mam vypnut vyhladavnie HW zmien pri spusteni?
    To sa mi ale moc nezda.
    Ako spravit aby kazdy odkaz na to zariadenie aj fungoval a to spravne?
    Vzdy pri spusteni instalacie systemu MDK zmrzne vtedy, ked by mal otvorit CD-rom
    a mal by som vlozit dalsie CD. Skusal som rozne volby, aj z prikazoveho riadku. Ale
    nepomoze mi to. V com by mohol byt problem ?

Dakujem
Milan