MSIE 6.0 a MSOE 6.0 v Linuxu

Michal Dobes dobes na tesnet.cz
Pondělí Leden 21 09:40:56 CET 2002

"Ing. Pavel PaJaSoft Janousek" wrote:

>         Podporu SSL muzete mit i nyni pomoci tunelu, nerikejte, ze to
> nezvladnete sam... Co se tyce NNTP nevim, proc bych ji mel mit v
> klientovi, ktery komunikuje pomoci E-mailu, nikoli NetNews
> filosofie...:-(

Ja ano, ale instalovat to po cele firme vsem pobihajicim clovickum
se mi jevi jako nevhodne a dost zmatene.
NNTP se da dobre pouzit pro vnitrofiremni ucely a je dobre to mit
vse pohromade v jednom miste. Samostatne pouzitelnej NNTP klient
v cestine jsem nevidel. A pouzit na cteni newsu IMAP se da, ale
chova se to chvilemi dost divne. :-(

	Majkl