Re: Proč SuSE má menší databázi moniturů než obyčejný RedHat zadarmo ???

SuSE.Linux na seznam.cz SuSE.Linux na seznam.cz
Neděle Leden 20 18:27:35 CET 2002

Ano, tak to i dělám. Jen mě to oproti free RedHatu překvapilo.
- tam to stačí vybrat z nabídek; a parametry k některým monitorům
  se dost špatně hleají. Proto jsem sem přiložil tu databázi. Nevím,
  jestli je to nějak myšleno s odkazy na manuál, ale zas tak ničemnej
  nejsem - doufám.

SuSE.Linux na seznam.cz