SuSE 7.3 SiS 735 a CMD 649

novogear na novogear.cz novogear na novogear.cz
Pondělí Leden 21 07:13:05 CET 2002

> Dobrý den,
>   protože mně nenapadá řešení mého problému prosím konferenci.
>   Mám SuSE 7.3 Board ECS K7S5A chipset SiS 735, řadič Kouwell KW-571A
>   (CMD 649) (http://www.koutech.com)

Mam tu samou desku ECS K7S5A, řadič Kouwell KW-571A, a pouzivam
taky SuSE 7.3.  - vse mi jede bez problemu, pri standartni instalaci.

HDD1- mam pripojeny  - primary master na ECS
CD-ROM - pripojeny   - secondary master na ECS
DVD - pripojena - primary master na KW-571A
ZIP - pripojena  - secondary master na KW-571A
HDD2 - pripojen - secondary slave na KW-571A

Linux je nainstalovany na HDD1.
Na vsechny jednotky se dostanu.
Pouzivam "oficialni SuSE" kernel 2.4.17

S pozdravem