SuSE 7.3 SiS 735 a CMD 649

Jan Nováček Konference na cimboraservis.cz
Úterý Leden 22 14:33:08 CET 2002

Dobrý den,
22. ledna 2002, 4:52:18, napsal jste:

Surda> bude alebo bolo? furt to este tuhne? Ked hej, skus aktualny ide pec z
Surda> www.linux-ide.org, mozno ze to pomoze.
Pomohla první rada.

Ale co dělat s tou integrovanou zvuk. kartou /kromě toho koupit
novou/ ?

Surda> ne ako "nejde" alebo "neberte"? Pokial "nejde", tak to pravdu nemas, lebo
Surda> radeony su v 4.2.0 podporovane vsetky, jedine co chyba je DRI pre 8500vku a to
Surda> bude zrejme kazdu chvilu releasnute.
Ano, i instalátor SuSE ji našel, a měl k ní drivery.
Ona sice "jde", ale zkuste spustit třeba sax/2. Spustíte jej jen
jednou, pak již nikoliv :-). Nepočítám-li přeinstalaci balíčku atd.

Surda> Aha pri VE mas asi pravdu, ten nema nejake ficury ci co a 3d je pomalsie. Ked
Surda> chces lacne 3d tak asi ozaj geforce, radeon 8500 je drahsi, ale zato ma open
Surda> source drivre.
Jestli to nebude tím, že ATI 8500 stojí asi 8kKč, kdežto GeForce 2kKč.
Rozhodně mě osobně tato ATI zklamala, proto ji nikomu nedoporučuji.
Tím neříkám, že všechny ATI jsou špatné, to rozhodně ne.

Surda> Co sa tyka "zoufaly": mas urcite funkcne DRI?
Už jsem se té potvory zbavil.
Hry jsem zkoušel jen pod Win. neboť X nějak dobře nechodila...

Tohle bych už uzavřel, ale zeptám se ještě jednou: co dělat s tou
zvuk. kartou?
ALSA mám, překompilováno, nebere modul.
Děkuji.

--