nevyreseno: Re: projekty na penguin.cz

Karel Zak zakkr na zf.jcu.cz
Pondělí Leden 21 10:29:13 CET 2002

On Fri, Jan 18, 2002 at 08:59:12PM +0100, Pavel Janík wrote:

>    > > PS. Pro pripadne zajemce... az tech Pavlovo 30 veci bude vycerpano
>    > >     tak ja bych mel dalsich 30 :-)
>    >
>    > proc jste je jiz davno nezverejnil a mate je pouze v hlave?

 Nemel jsem dostatecne velkou potrebu/motivaci to ucinit.

 Jsem presvecen o tom, ze pokud nekdo chce neco solidne resit, musi
prvne sam tyto problemy videt a netreba na ne nijak vehementne
upozornovat. Toto je zkusenost. Proste jste-li schopen nekde rozpoznat
problem znamena to, ze dane oblasti rozumite (to neznamena, ze TODO
listy jsou na nic.) Pokud nejaky TODO list vytvorite (vytvorime)
urcite se najde prostor pro jeho zverejneni, ale urcite to take
nebude znamenat, ze se dany problem vyresi, stejne tak jako to neznamena
v pripade, ze vytvorite server s nejakym zazemim pro projekty a budete
se to snazit koordinovat.

Osobne bych chapal potrebu koordonovat a vytvaret zazami projektu v
pripade, ze by zde bylo 30 a vice zijicich a bujicich projektu,
ktere nemaji jejich tvurci kam dat.

> Karlův TODO list je veřejný - stačí, když si z CVS PostgreSQL stáhnete
> soubor doc/TODO ;-)

 Zas tak drsny bych nebyl:-) Nekolik jinych veci jsem v tom mailu jmenoval
-- DB CZLUGu, FAQ/HOW-TO, preklady man stranek, katalogu programu apod.,
ucto, cesky RH, psani obsaznich a neco prinasejsich clanku (dokonce vam
za to trosku zaplati). Nejaky seznam mel i www.debian.cz a to dokonce
vcetne urciteho zazemi a koordinace.

>    > kdybych neznal tuto konferenci, tak bych to po vasi prvni reakci
>    > zabalil. (uprimne receno, nekdy nevim, zda je dobre, nebo ne, ze
>    > lidi si tady moc neberou servitky.)

 Nic nezabalujte. Vzdy mate tu krasnou moznost dokazat tomu zlemu
Janokovi, ze nema pravdu. Myslim, ze i na jeho tvari v tomto pripade
vycarujete usmev a radost pokud mu dokazete, ze byl prilis velkym
pesimistou.

        Karel

PS. cca 80% software projektu se nedocka realneho zivota. Je tedy
    vhodne se pred zapocetim dalsiho projektu zamyslet ma-li to
    cenu a propadne se poradit s temi co uz nejaky ten projekt
    pohrbili :-)

--
 Karel Zak  <zakkr na zf.jcu.cz>
 http://home.zf.jcu.cz/~zakkr/