PostGreSQL 7.1.3 instalace

Karel Zak zakkr na zf.jcu.cz
Pondělí Leden 21 11:15:22 CET 2002

On Mon, Jan 21, 2002 at 10:01:00AM +0100, Hracek Petr wrote:
> Zdravim vsechny.
>
> Mam takovy jeden problem.
> Pri instalaci pod Mandrake 8.1 chci nainstalovat %SUBJ%, coz se podari.

 Dost mne prekvapuje, ze by Mandrake nemel instalaci PostgreSQL
kompletne udelanou na urovni balicku. Pokud to instalujete sam
(treba po kompilaci) tak se mi zda vas postup spravny. Jiz to zde bylo
debatovano (viz. archiv).

> Potom nasleduje procedura pro vytvoreni uzivatel postgres..
> Delam to presne podle navodu, tedy:
>
> root>mkdir /usr/local/pgsql/data
> root>adduser postgres
> root>chown postgres /usr/local/pgsql/data
> root>su postgres
> postgres> /usr/local/pgsql/bin/initdb -D /usr/local/pgsql/data

 To predpokladam probehne OK.

> postgres> /usr/local/pgsql/bin/postmaster -D /usr/local/pgsql/data
>
> Problem je v tom, ze mi to ten server nenastartuje, ale napise, ze pristup
> do adresare
> /usr/local/pgsql/data je zamitnut.

 Nestartujte to primo, ale zkuste programek pg_ctl, treba:

/usr/lib/postgresql/bin/pg_ctl start -D /moje/data -l /var/log/postgresql.log    Karel

        Karel

--
 Karel Zak  <zakkr na zf.jcu.cz>
 http://home.zf.jcu.cz/~zakkr/