bridge a dlha odozva

Robert Hanzlik robi na junyks.cz
Pondělí Leden 21 11:41:49 CET 2002

Zdravim,

> Teraz som sa vratil od zakaznika a hral som sa aj s tymto parametrom,
> ale imho to nepomohlo. Najhorsie na tom je to ze ten timeout je stale
> iny. Niekedy to vyrazi pakety do 12 sekund a niekedy to trva az 20
> minut.

zvlastni chovani, s tim jsem se jeste nesetkal na jedinem z mnou
provozovanych stroju, ktere bridge pouzivaji. Mohu znat verzi jadra a
pripadne pouzite patche ohledne bridgingu apod.?

Pokud

> Ako som uz vyssie spominal :
> 1. Proxim Rangelan2 na ruchlost 64 kbit
> 2. NE2000 isa , co tam je za karta to Vam nepoviem, nerozoberal som to,
> ale imho je to RTL. a ta ma slapat na rychlosti klasika : 10mbit, tam to
> nie je nijako rezane.

Pak uz se nedivim, RTL karty obecne patri mezi vice nez nedoporucovane pro
aplikace tohoto typu. Vrele doporucuji zkusit ponekud jinou sitovou kartu z
vyse jmenovanych, ktera ma primou driver podporu v jadre. Tedy skutecne
3com, Intel, Tulip. Vice viz i specialni konference o bridgingu (archiv
apod. na http://bridge.sourceforge.net) a doporuceni autora bridge podpory v
Linuxu, Lennerta tamtez.

S pozdravem
                               Robi