Kompilace PHP s oraclem

Radovan Raszka radovanr na zl.cz
Pondělí Leden 21 11:49:23 CET 2002

musite mit nainstalovaneho oracle klienta, jak uz psali mnozi prede mnou. BTW. Jakou verzi oracle pouzivate? Dari se vam toho klienta nainstalovat? Ja bych taky potreboval do PHP podporu oracle, ale klient nejak nejde nainstalovat, opet nejaky problem s knihovnou clntsh. Mam verzi 8.1.7, ale ta pry na RH 7.1 nelze podporovat - nevite o tom neco?
--
Radovan Raszka