Linux ze je stabilni a spolehlivy? Houby, smazal mi disk...

Zdenek Marsik admin na jakub.hiedu.cz
Pondělí Leden 21 13:53:44 CET 2002

Ja jsem v patek instaloval na 14 PC LINUX RH 7.1 cz. Na 1 PC bezi
WIN2000 Prof., bootuji pomoci XOSL 115 (www.xosl.org), linuxove lilo
jsem zavedl ne do MBR ale do bootsectoru prislusne primary partition.
Nyni jak jsem postupoval.

 Na pocitacich mam PIII 800 MHz, 128 MB RAM, HDD 30 GB, GK RIVA TNT2
32
MB. Protoze to mam vsechny pocitace bez CD-ROM tak to bylo trochu
slozitejsi. Nejdrive jsem pomoci FDISKu rozdelil disk na PRIMARY
PARTITION a priradil 15 GB, dalsich 15 GB zustalo neprirazeno. Pak
jsem pres sit okopiroval WIN2000 a instaloval z HDD WIN200 s NTFS.
Nyni jsem vytvoril dalsi PRIMARY PARTITION 50 MB FAT32 (!!!) a pomoci
PQMAGICu ji nastavil jako aktivni. Pak jsem ze systemove diskety
provedl SYS a: c: a zavedl system z teto nove 50 MB partition. Pak
jsem na tuto partition nakopiroval adresar s XOSL. Dalsim krokem bylo
nastaveni zdrojoveho adresare LINUXu na jinem pocitaci s LINUXEM pro
instalaci pomoci NFS. Pak jsem si vytvoril zavadeci disketu pomoci
RAWRITE, kde jsem zadal BOOTNET.IMG. Nyni jsem nabootoval z diskety a:
, zadal instalaci z NFS, pak se mi prihlasila ANACONDA z NFS a uz bylo
vyhrano. Po instalaci a restartu jsem samozrejme skoncil v prikazovem
radku. Zde jsem spustil instalaci XOSL a pak restartoval. Po restartu
se spustil XOSL a zde ho jiz jen staci nastavit pro zavadeni ruznych
operacnih systemu.

 Zdenek

---
Odchozí zpráva neobsahuje viry.