Zavinac (rozlozeni ceske klavesnice v XFree86)

xmail listy ric.linux na os3.os.ds.mfcr.cz
Pondělí Leden 21 16:16:20 CET 2002

> ----------
> Odes> ílatel:	Libor Chocholaty[SMTP:chocholaty na gncz.cz]

Co se týče toho obrázku - ten jsem tvořil já a představuje českou/slovenskou klávesnici jak je implementována v XFree v. 4.1 a vyšší.
Znaky se generují:
1) klávesa
2) SHIFT+klávesa
3) AltGr+klávesa
4) SHIFT+AltGr+klávesa

jinak identická klávesnice existuje i pro linux konzolu - najdete ji na http://www.penguin.cz/~ric/

vypadá to že v jádře 2.5.3 již bude nový ovladač klávesnice, který nebude vyžadovat patch

Richard Šputa