padaci bind

Pavel Urban pavel.urban na hq.iol.cz
Pondělí Leden 21 13:47:56 CET 2002

Taktez zdravim,

zalezi na tom, na co se citite. Muzete bud pustit bind na popredi s
veskerym vystupem na stderr (u moji verze -g), muzete ho pustit pres
strace a divat se, kde to zuchne, muzete prepsat named.conf tak, aby se
toho logovalo vic... Ono take 'bind pada' je dost siroky pojem. Bezi
chvili a pak najednou nebezi? Nebo se ani nespusti? Zkuste to trochu
rozvest.

iko wrote:

> zdravim...
>
> mal som RH 6... neskor som ho updatol na RH6.2. zacal ale problem s bindom... uplne bez dovodu padal, ziadna hlaska v logu, nic... jednoducho spadol. tak som ho skusil upgradnut z redhat updates na named 8.2.3-REL... ale robi to iste... neviete niekto co by mohol byt problem? na tom kompe inak vsetko bezi bez problemov len toto pada... diky za kazu moznost... v logu neni absolutne nic o nom.

Pavel Urban (pavel.urban na hq.iol.cz)
IOL system disaster
Internet OnLine, www.iol.cz
    Vegetables should not operate electronic equipment.
           Computer Stupidities, http://rinkworks.com/stupid/