padaci bind

iko iko na kamarad.cz
Pondělí Leden 21 18:34:53 CET 2002

no spustim ho normalne /etc/rc.d/init.d/named start... v pohode nabedne, ked
dam status vypise co treba... takto bezi asi tyzden, mozno dva, neviem
presne... a zrazu ho nikde neni. posledny log od neho je nejake cache jeho
ako keby sa nic nestalo a dalej uz nic o nom, ani slychu... konfig je ok

----- Original Message -----
From: "Pavel Urban" <pavel.urban na hq.iol.cz>
To: <linux na linux.cz>
Sent: Monday, January 21, 2002 1:47 PM
Subject: Re: padaci bind

> Taktez zdravim,
>
> zalezi na tom, na co se citite. Muzete bud pustit bind na popredi s
> veskerym vystupem na stderr (u moji verze -g), muzete ho pustit pres
> strace a divat se, kde to zuchne, muzete prepsat named.conf tak, aby se
> toho logovalo vic... Ono take 'bind pada' je dost siroky pojem. Bezi
> chvili a pak najednou nebezi? Nebo se ani nespusti? Zkuste to trochu
> rozvest.

bindom... uplne bez dovodu padal, ziadna hlaska v logu, nic... jednoducho
spadol. tak som ho skusil upgradnut z redhat updates na named 8.2.3-REL...
ale robi to iste... neviete niekto co by mohol byt problem? na tom kompe
inak vsetko bezi bez problemov len toto pada... diky za kazu moznost... v
logu neni absolutne nic o nom.