SuSE 7.3 SiS 735 a CMD 649

Jan Nováček Konference na cimboraservis.cz
Pondělí Leden 21 22:34:00 CET 2002

Dobrý den,
21. ledna 2002, 3:31:41, napsal jste:

> [...]
Surda> Vies co moze byt? Ked mas na jednom kanali len slejv a ziaden master. to mi
Surda> tuhlo.
To bude ono.

Surda> Nainstaluj ixy 4.2.0. 4.1.0 ich este nepodporuju. Radeon VE rozhodne kupujte,
Surda> je to moc dobra karta, aj pod linuxom, aj DRI vie :-)

Ne Radeon VE ne. I proto, že výkon oproti GeForce je zoufalý.

--
S pozdravem,