SuSE 7.3 SiS 735 a CMD 649

Pondělí Leden 21 03:31:41 CET 2002

On Sun, Jan 20, 2002 at 11:48:46PM +0100, Jan Nováček wrote:
> Dobrý den,
Dobru noc

>   protože mně nenapadá řešení mého problému prosím konferenci.
>   Mám SuSE 7.3 Board ECS K7S5A chipset SiS 735, řadič Kouwell KW-571A
>   (CMD 649) (http://www.koutech.com)
mam presne ten isty ide radic, ide v pohode pod rh7.2., na 6.2 som musel
pecnut jadro (2.2.daco), daco vyse roka ho mame, a potom v druhom compe mame
tiez 649 ale neviem ci kouwell, a ide tiez v pohode. A s aktualnym ide pecom
zvlada aj ten novy 150gigovy maxtor.

>   Pokud řadič nechám v PCI boot linuxu "vytuhne" po jeho detekci.
Vies co moze byt? Ked mas na jednom kanali len slejv a ziaden master. to mi
tuhlo.

>   A mám jeden poznatek pro ty kteří uvažují nad koupí ATI Radeon VE.
>   NEBRAT. V linuxu nefunkční (Red Hat, SuSE). Nechtěl jsem tomu věřit,
>   ale je to tak.
Nainstaluj ixy 4.2.0. 4.1.0 ich este nepodporuju. Radeon VE rozhodne kupujte,
je to moc dobra karta, aj pod linuxom, aj DRI vie :-)

> S pozdravem,
>  Jan Nováček
Bye,

  Hello, this is Bill Gates and I pronounce Monopoly, er, Windows as Windows.